جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۰۳اسفند

از تو گویا خبری در شب باران نرسید

حیف! مجنون دگر از تو به بیابان نرسید


روز و شب حسرت دیدار تو را خورد دلم

ماه آمد ولی انگار به ایوان نرسید


من که یک عمر به شوق تو به شب خیره شدم

تشنه لب بوده ام اما به لبم جان نرسید


شاعران گرم غزل، وامق و فرهاد همه

بوی ناب تو ولی از تب دوران نرسید


با توأم عشق! که پوشاند تورا ابر سیاه

هیچ نشناخت تو را کس، به تو یک آن نرسید


عشق هم معجزه ای بود که باز آمد و رفت

و کسی از همه ی خلق به ایمان نرسید


زخم برداشت تنش، خسته شد، از پا افتاد

عاشق افتاد، ولی عشق به پایان نرسید..



+ خداوند بیامرزد -حسین منزوی- را. وقتی که گفت "نام من عشق است! آیا می شناسیدم؟"

+ کلاس جنین شناسی اتفاق میمون و مبارکی بود

+الکی مثلا من شاعرم!

۹۳/۱۲/۰۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

غزل

نظرات  (۲)


الکی مثلاً شعر؟! الکی مثلاً من شاعرم؟! مگه از خودت نبود؟ اگه از خودت بود، خب شاعری که! ینی چی تازگی این‌افتاده تو دهن مردم، خودشون خودشونو مسخره می‌کنن؟ دِ ینی چه؟ دِ شما دیگه چرا داداش؟ :| این‌قد منو حرص نده مَــــرد! :-L

باهاشم حال کردم! مگه مقصود همین نیس؟ ب خصوص ازون‌تیکّه که می‌گه: عشق هم معجزه‌ای بود که باز آمد و رفت/ و کسی از همه‌ی خلق به ایمان نرسید. ینی خیلی کامل بود همین یه‌مصرع؛ خیلی حظ کردم باهاش.. با اجازه، من اینو تو دفترم می‌نویسم؛ یه‌دفتر دارم، هر شعری که خوشم بیادو می‌نویسم مثلاً. راضی باش حاجی. :-"

در ضمن، یه چیزی هس به اسم دل که در هر شرایطی هم که باشه، واسه داداشش تنگ می‌شه! گویا شما نداری، گفتم که گفته باشم من دارم! :|


بعله من زودرنجم؛ به‌خصوص تو زمستون، به‌خصوص تو اسفند! :| ینی از همه عالم فی‌الحال شاکی‌ام! :| 

الکی مثلاً من دی‌ام! :| :دی !



همه چی رو خانم تابش گفتن.
صرفا اینکه همچنان شاعر باش.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی