جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۲مرداد

زاهدی را گفتند جمله ای بگو که در هنگام شادی غم بیاورد و در هنگام غم شادی..

گفت: 

این نیز بگذرد..


دلم تنگ شده بود گفتم یه سری به اینجا بزنم. با اینکه هرکی اینجا میاد نه نظر میذاره نه میگه که اومده. اما بازم دلم خوشه به خودم که بهش سر می زنم.

می دونی اینا همه ش خاطره میشه.

خاطره هایی که خیلی ها توش نیستن..



تو می روی و منی که باید بروم!
یا هست مسیر خوب یا بد.. بروم

مانند پری که روی خاک افتاده
از هر طرفی که باد آمد بروم..

خودم


دلم گرفته از این روز ها.. دلم تنگ است
میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است

سلمان هراتی


+ حدودا یک یا دو ساله که به جغد علاقه ی زیادی داشتم. اما جدیدا چیزی ازش فهمیدم که باعث شد علاقه م چندین برابر بشه.

نظرات  (۹)

۱۲ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۳۷ محمدحسین نجفی
سلام آقای محمودی
لینک فراخوان را در سایت شهرستان ادب حتما ببینید
http://www.shahrestanadab.com/Default.aspx?tabid=105&articleType=ArticleView&articleId=2370
پاسخ:
ممنون آقا محمد حسین
خیلی خوب.آورین
پاسخ:
نظر لطفتونه برادر.
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۲۱:۱۱ سجاد نوبختی

می شه بگی دقیقت چی فهمیدی؟ ......

البته منم جغد رو خیلی دوست دارم 


پاسخ:
یه روایتی هست از یکی از ائمه که می فرمایند جغد بعد از شهادت امام حسین (ع) سر به خرابه ها گذاشت..
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۴ سوخته دلان
این نیز بگذرد...
صدا جغد هم بلدی در بیاری؟
پاسخ:
نه متأسفانه.
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۳ سجاد نوبختی

نمی دونستم..

به به......

یعنی جغدم از ما بیشتر می فهمه .....!!

۱۵ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۳۳ پرستوی کانال کمیل
سلام...واقعا ؟!!! جغد خراباتی شد به خاطر اینه...نشنیده بودم تاحالا
چه زیبا
همه فکر می کنند پرنده ی نحسیه ..غافل از اینکه هیچ یک از مخلوقات خدا نحس نیست
منبع رو روایت می دونید بگید ممنون می شم
۱۸ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۷ سجاد نوبختی

سلام 

آره از دبستان بلد بودم 

خیلی وقته امتحان نکردم 

منظورتون همونیه که باید با دو تا دست بزاریم رو دهنمون ببعدش فوت کنیمه دیگه؟

سلام.
شعر قشنگی بود.
آقا این موضوع جغد رو بیشتر تحقیق کن. یه وقت حرفی نزنی سنگین باشه ها.
از ما گفتن.دی:
یا حق.
سلام جیگرم...
نظر تایید نمیکنی خو!...
آدم دلسرد میشه دیگه نظر نمیزاره!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی