جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۸دی

خوب اینجا خونه ی خودمونه. درسته که شعرم میگیم. اما بالاخره یه چیزایی هم میذاریم.

همه چی آرومه، دنیا بر وفق مراده. زندگی در چرخشه. منم بالا و پایین هستم. یه روز تو آسمون. یه روز کف زمین. یه روز خوش، یه روز ناراحت. یه روز.... یه روز...

چه میشه کرد.

داشتم به رنگ خاکستری فکر می کردم. میدونستید خر ها کوررنگی دارن؟ بعد همه چیو خاکستری می بینن. گاو هام همینجورن:-j بماند.

رنگ خاکستری خوب خیلی خوبه. ممکنه که شما سه هزارتا رنگ داشته باشید. که همشون خاکستری بشن. وقتی توی یک ظرف قرار میگیرن. به اسم سیاه و سفید. راه چاره ای ندارن. خاکستری...

داشتم فکر می کردم من چه رنگیم. بعد هر چه قدر جلوتر رفتم، یقینم راجع به رنگ خودم بیشتر شد. من مثل چمیدونم:-؟ مثل از این طلق رنگیا می مونم. برا هرکی یه رنگم. اما برای همه با ظرف سیاه و سفید.

یعنی برای همه خاکستری. البته بعضیا هستن که منو سفید می بینن. بعضیام هستن که سیاه می بینن.

اما در بین دوستام. کسی منو رنگی نمی بینه. البته چرا، یکی هست که منو رنگی می بینه. انصاف داشته باشم. اما فقط همون یکیه:دی که خوب خیلی ارزش داره برام. اما بقیه خاکستری ان.

یعنی حتی اگر سعی کنم براشون نقش بهترین رنگ دنیا رو هم ایفا کنم. بازم منو خاکستری می بینن. خیلی از خیلی دوستام بابت این کار دلم پر بود. خیلی زیاد. اما خوب، دیدم که زندگی همینه، باید ساخت و سوخت. تازه الان دوگانه سوزم شدیم به همت دولت خدمتگزار. اما خوب میسوزیم یه جوری، یحتمل زین پس با بنزین یورو دوهزارو نه باس بسوزیم.

دیگه سعی می کنم، برای اون یه نفر که من براش رنگی ام، بهترین رنگ باشم. برای بقیه هم، بازم سعی می کنم رنگی بمونم. چون عادتمه. برای خیلی ها واقعا رنگی بودم. اما خوب ندیدن:-؟؟ اجبار که نیست.

آهای آبی آسمونی، بدون که واقعا برام تو آسمونی.

آهای خاکستری، با توأم. خودِ تو، من همیشه برات سبز بودم، همیشه آبی بودم، حتی صورتی هم شدم گاهی وقتا برات. اما ندیدی...

عیب نداره:دی

روانشناسی رنگ های من میگه، یه نفرم تورو ببینه، آبی آسمونی ببینه حله:-"

خوب پس حله.

این بود مزخرفی دیگر، از مجموعه مباحث ما.


+ که عشق آسان نمود اول... ولی ایشالا مشکل پیش نیاد:دی

+موفق و مؤید و منصور و پیروز باشید.:دی

۹۱/۱۰/۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی