جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۶دی
زیارت نامه می خوانم برایت
تمام عمر من، آقا به پایت

رضایی و کرامت را خدایی
همه هستی به پر های عبایت

حریم تو بود عرش خدایی
ضریح و گنبد و صحن و سرایت

من امشب آمدم مستم نمایی
پر پرواز گیرم در هوایت

بیا و جان من را آبرو ده
کرامت کن کمی بر این گدایت

ز سقاخانه ات حاجت بگیرم
من و مشکل، تو و لطف و رضا یت


دوباره ماه عشقم رو به اتمام
دوباره روز آخر با نوایت

دوباره امتداد راه مشهد
دوباره شعر های روضه هایت

دوباره زائر عاشق نشانی 
پریشان گشته امشب در هوایت

تو امشب نوری از خورشید داری
قراری در پسِ تو با خدایت

به یاد روضه ی ابن شبیب و
به یاد ضجه ها و گریه هایت

دو چشم منتظر، پر اشک بودند
جواد آمد، چو نوری در سرایت

سرت بالین گرمی چون پسر داشت
چه خوش بودند آنجا لحظه هایت

در این لحظات آخر روضه ای خوان
از آن مکشوف های در خفایت

از آن لب تشنه ی خونین و تنها
از آن سردار سر از تن جدایت

بگو از آن دمی که روی سینه
نشست و آتشی زد بر بقایت

از آن لحظه که بر خاک غریبی
فتاد آن کشته ی دور از حمایت

همان لحظه که یک مادر صدا زد
عزیزم! مادرت گردد فدایت

که تو تنهایی و لشکر نداری
به روی خاکی اما سر نداری

+ تقدیم به سلطان الرئوف، علی بن موسی الرضا(ع)
+ به مناسبت 29 صفر؛ ایام شهادت امام رضا(ع)

نظرات  (۱۰)

۱۷ دی ۹۱ ، ۱۱:۱۳ هادس شکلبوت ( مهران)
با درود بر شما

شعر های زیبایی می نویسید. منتظر بقیه شعرهاتون هستم.


پاسخ:
تشکر آقا مهران;)

 خو آخه واقعاً از این شعرا می دی:-" من چه نظری بدم؟:(( نه خداییش:-؟؟

در این که قشنگ بود که حرفی نیست:دی منم الان مثه موقع هایی که بقیه شعراتو می خوندم گیر کردم چی بگم:-s از سطح ادبی من بالاتر خو:((:دی

دستت درد نکنه:دی منتظر بقیه ی شعرات هستم:پی

+ عجب نظری شد!:-"

پاسخ:
بابا سطحتونو ببرید بالا خو:((
من چیکار کنم:(( 
تشکر:)
نظر خوبی هم بود:پی
سلام!

اولاً هپی نیو بلاگ :دی!

دوماً هم شعر خیلی زیبائی بود. دوست دارم یه چیز جدید تر بگم, اما هنوز در اول ـه وصفش مانده ام :دی

این شعرای آخری خیلی نسبت به هم متفاوتن ! بسیار هم عالی :)


+ تمیدوارم ایندفه نظرم تایید شه!
پاسخ:
ها تنکس:)
بسیار ممنون. هم بابت تبریک، هم بابت نظر.:دی
حاضر.
پاسخ:
آفرآن پسرم:B
سلام آقا محمودی،عالی! حرف نداری آقا.دعاگوتونم.به امید توفیق روز افزونتون.
دعا کنین.دمتون گرم. یا علی آقا محمودی.حق نگهدارت.
پاسخ:
آقا رشید، شمام دعا کنید.
عیب نداره، روز به روز با ما غریبه تر شو. مام خدایی داریم.
چی بگم که شعرات دله منو برده.دمت گرم بوس بوس بوس
پاسخ:
قربونت داش مهدی.
پس راست میگفتن...شعرات نور داره پسر جون واسه همین به دلا میشینه . کارت عالیه ....
پاسخ:
اهم:-؟ شما؟
خیلی خیلی قشنگ بود.
بگو هذا من فضل ربی
پاسخ:
هذا من فضل ربی...
اون که بله، اما اول بفرمایید کی هستید.
جواب هر کس رو متناسب با خودش میدن.
شعرت محشر بود. ایرادی بهش نیست یعنی ایراد گرفتن ازش در حد من نیست:دی
وب جدید هم مبارک:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی