جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۷خرداد
 
به هوش بودم از اول، که دل به کس نفروشم

شمایل تو بدیدم، نه عقل ماند و نه هوشم


چو عاشقی که به هرسو روان شود پی عشقش

هنوز از غم عشقت ز چشمه اشک بجوشم


غروب می کند امشب طلوع عشق غریبم

ولی چو بحر همیشه به جوشم و به خروشم


هنوز ناله ی فلبم به گوش می رسد از غم

به هر شبی که توانم، زباده ی تو بنوشم


دل آرمیده به جانم، نقاب خود مگشایی

که دین و دل به قِرانی به موی تو بفروشم


در آن نفس که بمیرم به یاد تو بدهم جان

در آن نفس که بمیرم، نوای توست به گوشم


سزا نبود بگویم به جای مانده ز عشقم

اگر نه سر به بیابان و همدمی به وحوشم


                                                     جامانده

                                                     26 اردیبهشت


۹۱/۰۳/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

غزل

نظرات  (۴)

درس مثل زمانی که میخواد زلزله بیاد ، وقتی انرژی های درونی ماهم رو هم جمع بشه یهو مثه زمین لرزه اینجوری ازاد میشه .. منتها شاید همه نرن تو دیوار یا کمد :-؟ البت باید مواظب بود .. همیشه زمین لرزه ها خفیف نیستن ............ گاهی هم کلی هم خسارت دارن + پس لرزه
چون میدونم امتیان جغرافی داری میگم :دی
+ مدل شعرات تو زنگ مختلف فک کنم تغییر میکنه .. این یکی بس متفاوت بود


پاسخ:
ترجیحا شما؟
مرده باد زنده...
این حس خیلی وقته که منو داره دیوونه می کنه!
همیشه هم به درد داستان نویسیم می خوره، لامصب هیچ درس خوندنی رو نذاشته گوش بدم، همیشه می نویسم!
اکثرا داستانامو می دم به دوستم،‌ چون اون همیشه با اشتیاق می خونتشون.
در کل بگم که با این حس آشنایی دارم!
خیلی جاها هم منو به فنا داده، اما در آخر نمی شه با هیچ کاری ازش بیخیال شد.

بدرود!


پاسخ:
ممنون دوستم که سر زدی
داداش دمت گرم که سر کلاسای مهدی فخرآرا مخت هنگ نمیکنه
من که همیشه سر کلاس اون فقط خواب بودم...چقدر میچسبید...
پاسخ:
نه سید جون، مام سر کلاس خوابیم، این دفنه بی خوابی زد به سرمون.
شعره بسی زیبایی بود.
فکر میکردم خودم فقط هر از گاهی دیوونه می شم.
هر کی اذیت کرد بزن تو گوشش بچه پررو

پاسخ:
البت دیوونگی واس همه ماها هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی