جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۱خرداد
چنان که صاحب مژگان شوخ و چشم سیاهی

نگاه دار دلی را که برده ای به نگاهی


چو در حضور تو ایمان و کفر راه ندارد

چه دوزخی چه بهشتی چه طاعتی چه گناهی




میگن: خواهش نکرده اهل کرم لطف می کنند


ای اهل کرم، ما که خواهش هم کردیم، یه لطفی بکنید.


+نگاه دار دلی را که برده ای به نگاهی

۹۱/۰۳/۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۲)

۲۰ خرداد ۹۱ ، ۲۱:۰۲ تنهای تنها
سلام دوست عزیز
خسته دلی تنها با دستانی خالی هستم که با کلبه ای غمناک
روزگار سپری میکنم
شوهرم سه سالی میشود که چراغ خانه ام را خاموش کرده و از کنارم پرکشیده
دختر دانشجوی دارم که با هزار بدبختی او را به دانشگاه فرستاده ام
و خدا میداند چقدر این در اون در زده ام تا خرجی اش را در آورم
الان هم که به پیشواز ما رمضان میرویم
سفره افطار من خالیست
دوست عزیز ببخش ولی اگر وسعت میرسد از فروشگاه حقیرانه من اقلا یه خرید بکن تا
من یه پورسانت بابت فروش گیرم بیاد و سفره افطارم را با تو شریک بدونم
میدانم که خودم رو اینجور تحقیر کرده ام در شان وبلاگ زیبای تو نیست ولی به قرآن اگه شوهرم زنده بود
اینقدر خودم رو تحقیر نمیکردم
تو رو خدا اقلا یه خرید کوچک در حد 4000 تومان بکن هم مرا خوشحال میکنه
ببخش که سرت رو درد اوردم
" خواهش نکرده اهل کرم لطف می کنند "

امیدوارم همین طور که میگن باشه

"چو در حضور تو ایمان و کفر راه ندارد
چه دوزخی چه بهشتی چه طاعتی چه گناهی "

نگرفتم چی شد :-؟
اولی و مباینت ـه ؟
پاسخ:
ممنون که سر زدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی