جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۴فروردين
عکسی کنار مسجد گوهر کشیده ام

با آن ستون و منبر و محراب بی نظیر


عکسی زصحن و مرقد دلبر کشیده ام

از نوکری و مجلس ارباب بی نظیر


عکسم رسید گوشه ای از صحن انقلاب

ساقی بیار باده ی بد ناب و بی نظیر


ابر کرم رسید به بالای گنبدش

گفتم ببین چه است این خواب بی نظیر


ساقی طلب نما که بیایم به بارگاه

سقا کمی بنوشم از آن آب بی نظیر


مستم زباده ای که بدادی به دست من

مستم ز زلف یار از آن تاب بی نظیر


جامانده ام به غیر تو یاری ندیده ام

من عبد خانه زاد و تو ارباب بی نظیر


می خواستیم بریم مشهد پولش جور نشد. بعد کنسل کردیم. بعد گفتن شما بیا پولشو ما می دیم. ماهم بسیار خرکیف گشتیم.

نظرات  (۵)

میدونی! بهت حسودیم میشه ! اینکه اینقدر خوب میتونی شعر بگی ... احساساتتو چه راحت میتونی بیان کنی .. باید به خودت افتخار کنی....
ایشالا هر چی زود تری بیای مشهد .. ما ک اینجاییم دو سه ماهه حرم نرفتیم
اوه راستی اینطور که نشون میده باید در اینده ای نزدیک منتظر کتاب شعرات باشیم ..
پاسخ:
حالا چون اصرار می کنید یه کتاب شعرم بیرون میدیم.
طرفدارت زیاد شدن آقا امیرحسین!
کتاب شعر و گرفتگی و صدا و امشب مجلس دارم و...
باعث میشه که بهت بگم التماس دعا دست مارو هم بگیر...
پاسخ:
آقا یاعلی، محتاجیم به دعای دوستان
سلام

شعره که واقعا درخورد ستایش بود! بسیار زیبا و خوب!

پ من چی؟ بی من رفتی مشهد؟:( رفیق نیمه راه؟
پاسخ:
اگه رفتیم شمارم دعا می کنیم.
۰۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۲:۴۶ هزار توی زندگی من
مرسی که سر زدی به وبم، شعر هات خیلی قشنگه اگه اجازه بدی با نام منبع تو وبم بذارمش؟




۰۱ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۳:۱۶ هزار توی زندگی من
ممنونم که لینکم کردی لطف کردی فقط یه خواهش اکه میشه اسمش رو عوض کنید بذارین همون هزار توی زندگی من...
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی