جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۷تیر
گاهی میان وهم و خیالات واهی ام
سرگرم پرسه در ورق زبر کاهی ام

گاهی به اوج چرخ زمان چون پرنده ای
گاهی به عمق خواب زمین مثل ماهی ام

در زیر پلک خسته ی بی سرپناهم و
رویش پناه عالم بی سر پناهی ام..

قلبم گواه "من" نشده بین این مسیر
گم گشته ی کویر سیاه سیاهی ام

پر باز می کنم چو کبوتر برون، ولی
حبس ابد شدم که من آن موش چاهی ام

دل ای وجود خسته ی تنگ و نزار من
دیگر بس است، چونکه من امروز راهی ام

۹۲/۰۴/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

غزل

نظرات  (۵)

باریک.یواش یواش دیگه باید جهانی بشی

منتظرم ببینم برا امام حسن چه میکنی داداش جون! بسم الله!...
۲۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۴۵ ثاقب زهرا
زیبا بود
موفق باشید
۳۰ تیر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ ترانه جاودان
یَک چیزی؛ من هی با خودم کلنجار می رفتم که چرا همچین اسم شعر واسم نچسب و تفلونه؟ البته یحتمل مشکل از درک بنده س.:-?

هــا این قد خوب می تونی این حسو منتقل کنی، با اون تشبیهات و اشارات، کاش یکم بیشتر می شد. البته خوبه هــا، من کی باشم بگم بیشتر و اینا اصن. این آخرشم الان اینی که گفتی راهی ام، به نظرم ایهام داره.:-" قشنگ شاعر ته شعر خواننده رو گذاشت به حال خودش. خیلی از پایانش خوشم اومد!

همین دیگه. موفق و سلامت باشی داوش.:flower:
عالی اقا عالی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی