جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۸شهریور
تو را از جنس باران آفریدند
و من چون خاک در غفران کویت

تو را سلطان خوبان آفریدند
و من همچون گنه کاران کویت

تو را هم آفریدند و مرا هم
تو لیلی و من از رندان کویت

دلم لرزید چون خورشید مغرب
دلم لرزید در باران کویت

دلم را آتشی افکن بسوزان
بسوزانم چونان مردان کویت

تمام عمر رویایم همین بود
شوم روزی چونان دربان کویت

تمام عمر تو جود و سخاوت
تمام عمر من عصیان کویت

ببخشم ای امیر کشور جان
به حق سیرت خوبان کویت

۹۱/۰۶/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

قطعه

نظرات  (۲)

د یه کاری واسه اون وب گروهیه بکن ، من اونو ساختم شما فعالیت کنی ، من تشکر و قدر دانی! بسم الله دیگر!
۱۹ آبان ۹۱ ، ۰۰:۵۷ ترانه جاودان
این شعر فوق العاده بود... چند دور خوندمش، هنوز تو کفشم...

مرسی، خسته نباشی. موفق و سلامت باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی