جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۸تیر
هرکه در این بزم مقرب تر است

جام بلا بیشترش می دهند


خدا کشتی آنجا که خواهد برد

اگر ناخدا جامه از تن درد


چند می پرسی زجبر و اختیار

اختیار آن به که باشد دست یار


اینا شعراییه که یه مدت دارن واسم می خونن.


خودم اینو دوس دارم:

در دایره قسمت ما نقطه ی تسلیمیم

لف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی


یا تمومش کن یا درستش کن. سختی ها واسم مهم نیس. مهم چیزیه که دارم می بینم.

۹۱/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۲)

"در دایره قسمت ما نقطه ی تسلیمیم

لف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی"
خوشم اومد از این شعر‍‍!
یکی بهم گفت خوشبخت اونی نیست که مشکلی نداره، خوشبخت اونیه که با مشکلات مشکلی نداره.
این جمله ی آخرت من رو یاد اون انداخت.
همه چیز درست می شه داداش. مهم نیست چی فدا بشه در آخر روز همه ی ما جایگاه خودمون رو پیدا می کنیم.
محض اطلاعت : من آدمی که با مشکلات مشکل دارم! همه ی این ها در حالیه که مشکل بزرگی ندارم. باید لذت ببرم از این دنیا. اما حالا می فهمم تمام مدت داشتم لذت می بردم!
پاسخ:
دستت درد نکنه
لابد برای همینه که میگن تو لحظه زندگی کن .. تا زندگی لذت بخش بشه .
اما ما خودمونو میکشیم تا زودتر تموم بشه .. آخرش که چی .. :|
جالب بودن شعرا :)
پاسخ:
ممنون:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی