جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۵اسفند


انقطاع

فرهنگ لغت عمید

(اسم مصدر) [عربی]
['enqetā'] قطع شدن؛ بریده شدن؛ گسستن.



حدود چهارده تا یادمان رو امسال زیارت کردیم و چندین ساعت به خاطره ها گوش کردیم. اما به یک جمله رسیدم که از قبل بهش فکر می کردم.

«رب هب لی کمال الانقطاع الیک»

رفقا شرمنده. خسته شدم از این بند ناف. میخوام هر جور شده بِکنمش.. حلال کنید.


+به سرم می زند این مرتبه حتماً بپرم...

نظرات  (۵)

اگه قدم گذاشتی،
این راهُ تا آخرش برو.
پاسخ:
چشم آقای رئیس!
آقا به شدت رتبه اش یکه.

پاسخ:
آره آقا، رتبه ش خیلی یکه!
۲۵ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۵۰ ویسپار آریانا
بس لابه نمودیم و کس آواز نداد...
پاسخ:
پیداست که در خانه کسی پیدا نیست؟!
کلی متن نوشتم که کامنتش کنم، پشیمون شدم:| بعضی حرفا رو نباید گفت.
شعر خدا غم است. . .غم دلنشین و بس
غمی که معجزه ی آشکار اوست
پاسخ:
عیب نداره داداش دفعه بعد:)
۲۹ اسفند ۹۳ ، ۱۶:۳۹ بـی ــتــ. اِل
سلیس و ساده بگویم: دلم گرفته برایت
پاسخ:
دلم گرفته و می خواهمت چه کار کنم؟
می تو
الکی مثلن!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی