جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۰۵شهریور

بسم الله.

مدتها بود که این وبلاگ در دست خاک خوردن و اذیت شدن بود. راستش دلم نمی آید که اینجا اینقدر خلوت باشد. هرچه باشد هنوز ما جامانده ایم و هنوز هم اینجا خانه ی من است.

هرچند زندگی بر وفق مرادت نباشد. اما باید بر وفق مرادش بچرخانی. قصد دارم اینجا را راه اندازی مجدد کنم و شاید یک اتفاقات خوبی بیفتد.

شاید حس شاعرانگی مرده ام را هم بتوانم در اینجا زنده کنم.


تا ببینیم چه زاید زمان!


جامانده

تاریخ 4 شهریور ماه

۹۳/۰۶/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۱)

به قول مولانا، چرخ بر هم زنم ار غیر مرادم گردد. بر هم بزن دِ مشتی! :D

نمدونم مال تو هم از اثرات کنکوره یا چیزای دیگه‌ای دست به دست هم دادن. ولی من هر کی دیگه ـو هم می‌شناسم که کنکوری بوده، بعد با احساس پوکیدگی و کپک زدگی مواجهه شده و انگاری همه عادات و علایقش شسته شدن. هر چن بر می‌گردن اینا؛ به خصوص چیزایی که آدم باهاشون عجین شده. همین شاعری شما؛ ایشاالله هر مشکل دیگه‌ای هم هس، حل بشه. زمان میدونه با هر آدمی چطور رفتار کنه که بی‌حساب شن!

سرتو درد نیارم؛ احتمالاً خودت خیلی بهتر اینا رو میدونی. فقط خواستم بگم اگرم چرخ همچنان بر غیر مرادت چرخید، بیام ببینم عقده‌ش چیه که شما رو تنها گیر اورده. ینی چی، بی‌ناموس. :D
پاسخ:
:دی
سلام منا جان
نه قربونت شما خون خودتو کثیف نکن درست میشه.
بعد از کنکور یه مقدار آدما سردرگم میشن. هدف تا قبل از این کنکور بود. اما هدف بعد از این هرچند هم روشن. اما دور هست. بهمین خاطر مخصوصا این خرخونا:-" بعد از کنکور تا یه مدت افسردگی می گیرین. چون نمی دونن باید چیکار کنن غیر از درس خوندن:دی

چشم چرخم بر هم می زنیم ار غیر مرادمون گردد:)
شمام برو سر درست دختر جان:-w

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی