جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۸آبان

لحد

عکس: وقتی که برایمان سنگ تمام می گذارند..


ساعت یک و بیست و یک دقیقه ی بعد از ظهر است و من چهار دقیقه وقت دارم برای اتمام این متن.

حرف زیادی نیست. دلتنگی ما و وضعیت های مشابهی که در این دوران به وجود می آید. دو هفته است که قصد زیارت می کنم اما هر بار به هر دلیلی نمی شود. خداوند بخیر کند..

چند روز پیش معلم تربیتی مدرسه مان که روی من شناختی دارد من را کنار کشید و یک برگه دستم داد که روی آن نوشته بود وصیتنامه ی آیت الله مرعشی نجفی. ما این وصیت نامه را خانه آوردیم و مطالعه کردیم. یک برگه آ5 بود و حدود بیست مورد نیم خطی، که یکیشان به این وجه بود : «همیشه یاد مرگ کنید.»

یاد مرگ کردن خوب است. یاد قبر و تنها مونس آدم، یعنی سنگ لحد. دوست داشتم متن درازی بنویسم اما چهار دقیقه تمام شده.

دوستانم که هنوز به من عنایت دارند رو به خدا میسپارم.

التماس دعا.

۹۲/۰۸/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۱)

عجب عکس تکان دهنده ای ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی