جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۰۹خرداد

می آمدم تا بگویم، از عشق و در دل نهفتن
داغی که در سینه مانده، رازی سراپا نگفتن

می آمدم تا بگویم از شکوه هایی که دارم
از بی کسی ها و درد دل را به آیینه گفتن

می آمدم تا رسیدن، تا پای جان.. تا دویدن
تا با دو چشمت ببینی، در فصل سرما شکفتن

شبهای بی تو نشستن، بغض و نگاه و شکستن
در بستری سرد و خالی، در حسرت بی تو خفتن

در یک کویر پر ازغم، با گریه هایی دمادم
رد غم رفتنت را، از دیده با اشک رُفتن

۹۲/۰۳/۰۹ موافقین ۴ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

غزل

نظرات  (۴)

۱۴ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۰۴ سجاد نوبختی

سلام 

شاید خودتون اینو قبول نداشته باشید 

ولی به نظر من میون بقیه ی شعرایی که از شما خوندم این رو از همه بیشتر خوشم اومد 

یک دوتا بیتشم برا بعضیه که لازم دونستم پیام زدم 

البته گفتم برا خودم نیست

به هر حال مرسی

یا علی

پاسخ:
ممنونم دوست عزیز نظر لطفتونه.
"در حسرت بی تو خفتن..."
ای شیطون...
پس بالاخره تصمیم گرفتی بری جلو...
خوبه!...
بارک الله!...
شیرینیش فراموش نشه...
پاسخ:
داداش حرف نذارید تو دهن بچه مردم:|
کی می خواد بره جلو؟
عجبا!
من شیرینی بده نیستم:|
خیلی زیباست
پاسخ:
خیلی ممنون.
amir hoseyin ba in yeki khaili hal kardam :D
پاسخ:
ها ممنون محمد جان بابا:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی