جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۰۲خرداد

هرجا که می خواهی ببر، تنها ببر

این قطعه را این عشق، این من را ببر


تنها دلیل گریه ام شب تا سحر!

این قطره را از چشم تا دریا ببر


امشب که مبهوت توام قلب مرا

با چشم خود تا آخر دنیا ببر


تعبیر رویایم شدی این فصل را

با گرمی ات از بین این سرما ببر


دلخوش به دستان توام در بین خواب

این دلخوشی را خارج از رویا ببر


عاشق نبودم عاشقم کردی ولی

لطفی کن و این عقل را یکجا ببر


این اشک ها نذر نگاهت باز هم

با یک نگاهت از دلم غم را ببر


+ ادامه مطلب.



دو تا رباعی هم نوشتم. اما خوب اینجا گذاشتم.

 

1.

شیرینی جاودانه ی عشق تویی

بیت الغزل ترانه ی عشق تویی


ای تشنه ی چشم تو تمام دریا

تنها هدف و بهانه ی عشق تویی



2.

هر ثانیه این عقربه دنبال تو است

خوش یمن ترین لحظه ی دل مال تو است


امشب که تفألی به حافظ زده ام

صحبت ز رخ و زلف و خط و خال تو است

۹۲/۰۳/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

نظرات  (۴)

امممم، ببینید، خیال و رویای غزل تون قشنگ بود... 
مصرع دوم یکم سخته خوندنش، به خاطر واژه ی عشق که یکم سنگینی می کنه، نیست؟
این دل خوشی را خارج از رویا ببر... بیت قشنگی بود ولی احساس می کنم واژه ی خارج، یکم لطافت شو کم کرده، البته من اینجوری احساس می کنم... 
بیت آخر هم فک می کنم واژه ی "نگاهت"، "ت" ش، تایپ نشده... باید باشه "نگاهت" نه  "نگاه"، درسته؟
این إیرادها که گفتم خب همه به نوشتار شعر مربوطه، نه به اصل اون؛ البته نوشتار هم مهمه و به انتقال مفهوم کمک می کنه، ولی فدا شدن نوشتار پای اصل، شرف داره بر فروختن مفهوم شعر برای وزن و قافیه س... متوجه ید؟
....
رباعی ها هم زیبا بودن. 
موفق باشید

پاسخ:
ممنون دوست عزیز، متوجه ام. و واقعا هم ممنون از حسن نظرتون.
چون بلاگ من صرفا یک حلقه ی دوستانه ست خوشحال می شدم شما دوست عزیز رو بشناسم.
تکراری. خزعبل.
پاسخ:
ممنونم دوست عزیز.
تا حد زیادی خودم میدونم.
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۰۲ سید امیرحسین غزنینی هاشمی
سلام علیکم
شعر زیبایی بود.بعضی قسمت ها اشکال وزنی داشت. در بیت آخر اگر واژه
"نگاهت" فاقد ضمیر باشه زیباتر می شه.(از نظر وزنی)
جسارت بنده رو ببخشید.
التماس دعا
پاسخ:
نه آقا لطف کردید. 
ممنون
یا علی
آخ آخ آخ...
امان از گندگی...
زیر پاتم نگاه کن داداش...
کفش عاج دار بپوش...
له لهیم...
پاسخ:
آررررره داداش ما گنده ایم!
تا چشت درآد:|
زنگ نمیزنی چند وقته. تأخیر داریا!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی