جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۹ارديبهشت

رفتی و مانده بویت در رد پای آتش

خاکستری پر از غم از گریه های آتش


وقتی که چشم من را با دست خویش بستی

گفتی بچرخ با من در لابه لای آتش


خندیدی و نگاهت با چشم من گره خورد

تو در ورای چشم و من در ورای آتش


گفتی همیشه با من می مانی و کنارم

گفتی برای قلبت، گفتی برای آتش


بادی وزید و ابری بر دشت سایه افکند

طوفان شروع می شد، باران به جای آتش


سیلاب غم رها شد آتش میان طوفان

بارید ابر تیره بر غنچه های آتش


گفتم بمان و با من این هُرم را نگه دار

این شام را سحر کن تو در قفای آتش


با آن نگاه سرد و لبهای بی تحرک

می سوخت قلب زارم در انتهای آتش


وقتی به زیر باران رفتی و ماند قلبم

تنهایی ام رها شد در شعله های آتش


تو می پریدی و من می سوختم برایت

تو پا به پای باران، من پا به پای آتش


+ یک عکس یادگاری.

۹۲/۰۲/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
جامانده

غزل

شعر من

نظرات  (۲)


تکیه داده ام
به باد
با عصای استوایی ام
روی ریسمان آسمان 
ایستاده ام
بر لب دو پرتگاه ناگهان
ناگهانی از صدا
ناگهانی از سکوت
زیر پای من
دهان دره ی سقوط
باز مانده است
ناگزیر
با صدایی از سکوت
تا همیشه روی برزخ دو پرتگاه
راه می روم
سرنوشت من سرودن است...
......
شاعر، اشعار تان طوری ست که انگار پرواز را می شناسید. انگار ستاره های آسمان این سرزمین را فراموش نکرده اید... انگار هنوز با مهارت، روی طناب نازک شعر، بند بازی می کنید...
شاعر، سرنوشت تان را دنبال کنید...
زیبا بود، مثل بیشتر شعرهاتون. 
پاسخ:
دست شما درد نکنه آقا.
من می تونم شما رو بشناسم؟
در واقع فکر کنم شما منو میشناسید. لطف کنید یه آدرسی چیزی بدید به ما ممنون میشم.
سلام.با اینکه از شعر و ادب چیزی سرم نمیشه،ولی خب بقول دوستان  تلذذ ادبی داشت برایم.موفق باشید آقامحمودی.توروخدا خوب باش! توروخدا! یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی