جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۱۵اسفند

اگه منو نمی خوای آقا... ولت نمی کنم تورو

اگه منو نمی خوای آقا... یه وقت نگی به من برو

اگه منو نمی خوای آقا.. آقا ..  آقا...

حتی بعد مرگ قبرم روشنه، اونجا تربتت همراه منه...

۹۱/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

نظرات  (۲)

کاشکی میشد بهت بگم چقد صداتو دوس دارم.

ترانه حسین حسین روی لباتو دوس دارم.

هیئتیاتو دوس دارم سینه زناتو دوس دارم.

پرچم سرخ روی گنبد طلاتو دوس دارم.

 

داداش دمت گرم تو سبک این بود، خیلی قشنگ بود.ایشاالله با ارباب محشور بشی.

اگه منو نمیخوای آقا...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی