جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

این کلمات در ظاهر قابل رؤیت نیستند

جامانده

حسرت نبرم به خواب آن مرداب
کارام میان دشت شب خفته ست

دریایم و نیست باکم از طوفان
دریا همه عمر خوابش آشفته ست..

نویسنده‌ی این وبلاگ همه‌ی تلاشش را می کند تا در فضایی معمولی مطالبی معمولی بنویسد. اگر شما هم مثل نویسنده انسانی معمولی هستید خوشحالی من را مضاعف می‌کنید با نظراتتان:)

سرباز- متولد 75

جامانده را در تلگرام دنبال کنید:)
طبقه بندی موضوعی
۲۹آذر
دوباره با دل من می کنی خودت بازی

دوباره چشم من و طره ای به طنازی


دلم به شور و به غوغا و غرق در مستی

به اسب چابک خود در دلم تو می تازی


نگاه خود نتوانم به رویت اندازم

اگر که اهل وفایی به این تو می سازی


دو چشم تو دل من را چو موج دریا کرد

تو با نگاه خودت شور در دل اندازی


ندای قلب من امشب به من خبر داده

اگر نظر نکنی بر رخش تو می بازی


بیا که رفته ز کف دست اختیارِ دلم

بگیر دست دلم را بگویمت رازی


بدان که در دل من همچو ماه رخشانی

بگو تو حرف دلت را، بگو که می مانی


+:)

+با احساس، زنگ شیمی:دی

۹۱/۰۹/۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
جامانده

شعر من

نظرات  (۵)

خوب بود ...
۲۹ آذر ۹۱ ، ۱۶:۳۸ ترانه جاودان
اون اولاش یکم وزن اشکال داشت وگرنه مفهومش قشنگ بود.

موفق و سلامت باشی.

+ بازم سر زنگ شیمی، خیلی خوب چیزی نوشتی!
ماهی بیخیال باو هیچی باحال تر از شعر نوشتن سر کلاس نیس:-"
شعرتم خیلی خوب شده:)
نظر گذاشتم که بدونی خوندم!
پاسخ:
خوبه...
وزن .. وزن.. وزن! بیشتر توجه کن امیر.. من خیلی از تو انتظار بیشتری دارم!!

یکی دوجا که از چپ به راست نوشتی! قافیه تو ذهنت جور کردی کلمه گذاشتی بغل هم بشه مصرع!
آره.. منم قسم می خورم حافظ هم ده بار تاحالا از چپ به راست نوشته! ولی خودتو راضی نکن به این ابیات! وگرنه افت می کنی!


آقا جان.. وقتی با " زی " قافیه می سا "زی " نباید با شعرت کنی با "زی"


این " مانی " مصرع آخر گرچه مفهوم خوبی داره ولی شعرتو خراب کرده!

ببین می تونی عوض کنی یا نه..

حرف همیشگی و پایانی من:


قشنگ بود..

دقت!

موفق باشی..

کلاغ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی